Söker PCI-E Kabel till Evga Supernova G2 750W

Permalänk
Medlem

Söker PCI-E Kabel till Evga Supernova G2 750W

Hej som rubriken lyder är jag på jakt efter en pci-e 8-pin kabel till ett Evga Supernova G2 750W. Någon som har en liggandes? Kan hämtas i göteborgsområdet eller betalas för frakt

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Har du någon hemma eller länk på en hur den ser ut i ändarna? Min gamla dator jag köpte 2015 hade evga g2 så kanske har en sån kabel. Isf kan du få den.

Visa signatur

ASUS ROG STRIX Z790-F Gaming | Intel Core i5-13600K | Corsair Dominator Platinum RGB | ASUS ROG STRIX RTX 3080 OC | Samsung 980 PRO | Corsair H115i Elite Capellix | Corsair AX1600i | Corsair 500D RGB SE | ASUS ROG PG279Q

Permalänk
Medlem
Skrivet av mrnez:

Har du någon hemma eller länk på en hur den ser ut i ändarna? Min gamla dator jag köpte 2015 hade evga g2 så kanske har en sån kabel. Isf kan du få den.

Hej! Det vore jättesnällt. Glömde nämna att det är 8 pin jag söker. Jag bifogar bilder

Permalänk
Medlem

Hade ett gäng evga supernova g2 kablar tills nyligen, men tror jag kan ha kastat dem. Kan ta en titt i gömmorna.

Permalänk
Medlem
Skrivet av adart:

Hej! Det vore jättesnällt. Glömde nämna att det är 8 pin jag söker. Jag bifogar bilder

<Uppladdad bildlänk>

<Uppladdad bildlänk>

Jag kikar. Min polare köpte datorn av mig för x antal år sedan men han har fortfarande kvar mitt strix 980 som jag Tror endast använde en kabel, så jag borde ha en till liggandes. Ska kika. Lovar dock ingenting :/

Visa signatur

ASUS ROG STRIX Z790-F Gaming | Intel Core i5-13600K | Corsair Dominator Platinum RGB | ASUS ROG STRIX RTX 3080 OC | Samsung 980 PRO | Corsair H115i Elite Capellix | Corsair AX1600i | Corsair 500D RGB SE | ASUS ROG PG279Q

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eismannen:

Hade ett gäng evga supernova g2 kablar tills nyligen, men tror jag kan ha kastat dem. Kan ta en titt i gömmorna.

Ja kika gärna!

Permalänk
Medlem
Skrivet av adart:

Ja kika gärna!

Tyvärr, hittar inte

Permalänk
Medlem

Tyvärr samma sak här. Risken finns att polaren fick med sig den sista kabeln också. Problemet där istället är att han har flyttat 2-3ggr sedan dess så han har nog ingen aning heller. Sorry att man gav dig hopp :/

Visa signatur

ASUS ROG STRIX Z790-F Gaming | Intel Core i5-13600K | Corsair Dominator Platinum RGB | ASUS ROG STRIX RTX 3080 OC | Samsung 980 PRO | Corsair H115i Elite Capellix | Corsair AX1600i | Corsair 500D RGB SE | ASUS ROG PG279Q

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Permalänk
Medlem

Tja! Kan det här vara rätt kabel? Hittade denna hemma men känner inte igen märkningen. Någon kanske vet?

Visa signatur

ASUS ROG STRIX Z790-F Gaming | Intel Core i5-13600K | Corsair Dominator Platinum RGB | ASUS ROG STRIX RTX 3080 OC | Samsung 980 PRO | Corsair H115i Elite Capellix | Corsair AX1600i | Corsair 500D RGB SE | ASUS ROG PG279Q

Permalänk
Medlem
Visa signatur

ASUS ROG STRIX Z790-F Gaming | Intel Core i5-13600K | Corsair Dominator Platinum RGB | ASUS ROG STRIX RTX 3080 OC | Samsung 980 PRO | Corsair H115i Elite Capellix | Corsair AX1600i | Corsair 500D RGB SE | ASUS ROG PG279Q

Permalänk
Medlem

Då är jag på jakt igen, nu även efter CPU kabel till evga Supernova g2. Verkar inte gå att köpa någonstans heller