T700 2TB M2 SSD. Lian Li Strimer 24pin. Vertical mount

Permalänk
Medlem

T700 2TB M2 SSD. Lian Li Strimer 24pin. Vertical mount

Hejsan, avyttrar lite prylar som är över, nyskick på samtliga produkter och dem finns även ute på tradera under samma användarnamn där ni även kan se omdömen.

1. Crucial T700 2TB M.2 NVMe PCIe Gen 5 med värmespridare som ger upp till 12400MB/s i läshastghet och 11800MB/s skrivhastighet för helt otroliga hastigheter för ditt system. Riktpris 2700kr el bud vid fler intresserade. SÅLD!

2. Cooler Master Vertical GPU Holder kit V3 Pcie 4.0 Svart. Nyskick. Riktpris 550kr el bud vid fler intresserade.

3. Lian Li Strimer Plus V2 24-pin RGB ink hub. Nyskick. Riktpris 500kr el bud vid fler intresserade.

4. Thermal Grizzly Kryonaut 37g Oanvänd. Riktpris 600kr el bud vid fler intresserade

Finns att hämta upp i Sölvesborg eller skickas grejerna mot fraktkostnad. Säljes till vem jag vill och när jag vill osv osv.

Väl mött

Läs hela annonsen här

Permalänk

100spänn för strimer
Alltid velat se om RGB sladdar verkligen ger fler fps

Visa signatur

citera för svar
Glassbilen spelar bara när det är helt slut på glass

Permalänk
Medlem

200kr för strimer.

400kr för kylpastan.

Plus frakt givetvis

Visa signatur

ASUS ROG STRIX Z790-F Gaming | Intel Core i5-13600K | Corsair Dominator Platinum RGB | ASUS ROG STRIX RTX 3080 OC | Samsung 980 PRO | Corsair H115i Elite Capellix | Corsair AX1600i | Corsair 500D RGB SE | ASUS ROG PG279Q

Permalänk
Medlem

Hur mycket är T700n använd? Kan buda 2500 på den.

Permalänk
Medlem

+ frakt givetvis

Permalänk
Medlem
Skrivet av mrnez:

200kr för strimer.

400kr för kylpastan.

Plus frakt givetvis

Tyvärr inte aktuellt bud något av det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av NoSkills:

+ frakt givetvis

Obetydligt använd. Inköpt oktober och där ska finnas Win 11 på den. Den är i nyskick som sagt. Enbart använd för spel och det har hänt Max 1 gång i veckan vintertid. Stått orörd sedan Feb.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hassel fd Jompenleet:

100spänn för strimer
Alltid velat se om RGB sladdar verkligen ger fler fps

Frakt blir 450kr med den prissättningen

Permalänk
Medlem

Kan bjuda 300 plus frakt för strimern och strunta i pastan då jag redan har tillräckligt, men allt över det är meningslöst för min del. För nära nypris i butik.

Visa signatur

ASUS ROG STRIX Z790-F Gaming | Intel Core i5-13600K | Corsair Dominator Platinum RGB | ASUS ROG STRIX RTX 3080 OC | Samsung 980 PRO | Corsair H115i Elite Capellix | Corsair AX1600i | Corsair 500D RGB SE | ASUS ROG PG279Q

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pkarls18:

Obetydligt använd. Inköpt oktober och där ska finnas Win 11 på den. Den är i nyskick som sagt. Enbart använd för spel och det har hänt Max 1 gång i veckan vintertid. Stått orörd sedan Feb.

Fint - då lägger jag 2500 bud + frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av mrnez:

Kan bjuda 300 plus frakt för strimern och strunta i pastan då jag redan har tillräckligt, men allt över det är meningslöst för min del. För nära nypris i butik.

Nypris är 749-800kr. Du får leta vidare om du inte har mer att erbjuda.

Permalänk
Medlem
Skrivet av NoSkills:

Fint - då lägger jag 2500 bud + frakt

Det kan jag gå med på. Du får återkomma i PM med uppgifter så löser vi allt där.