Permalänk
Medlem

C&C Generals

Jag får inte igång mitt generals!!! jag kommer bara till laddningsbilden fortfarande inne i windows, sen hänger sig allt och jag kommer inte in i spelet... nån som vart med om samma sak och klurat ut hur man får igång det?

Permalänk
Hedersmedlem

Jo jag känner igen det där, har dock ingen lösning. Jag testade några gånger och sedan startade det, testa att patcha.

Permalänk

Har du en C2D processor? Spelet fungerar tydligen inte till C2D pro, fast det kan ju i och försig ha släppts en patch till det problemet vid det här laget.

Tråkigt men sant Fast om du inte har en Core 2 Duo vet jag inte vad du har för fel. Du får ialla fall samma fel som jag hade när jag försökte starta upp spelet på en C2D. Och vad jag vet så finns det inget man kan göra åt det, förutom byta tillbaka till sin gammla processor.

MVH laggarbacken

Visa signatur

"Jag har övergett den moraliska ståndpunkten. Moral leder till abstraktion och orättfärdighet. Den ger upphov till fanatism och förblindelse. Den som är dygdig måste hugga av huvuden."
Albert Camus

Permalänk
Medlem

orka byta till orginal proccen när det bara handlar om ett skitspel som C&C Generals

Visa signatur

asdfg