Permalänk
Hedersmedlem

Game.co.uk

Game i Sverige har inte sin webshop öppen men Game.co.uk har förbeställningar till Pirates of The Burning Sea som kommer i höst. Priset är det inget fel på heller och jag undrar om någon har beställt därifrån och kan ge mig lite insikt.

Frakttider?
Support?
Osv...

Permalänk
Medlem

Har själv aldrig köpt från game's webshop nej men om du har intresse av att importera från England så rekommenderar jag starkt Play

http://www.play.com/

Gratis frakt dessutom, använt den ett antal gånger.

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.

Permalänk
Hedersmedlem

Game.co.uk har man provat och det var inga som helst problem. Jag minns inte exakt hur lång tid frakten tog, men det var inte mer än några dagar. Deras support har jag dock ingen erfarenhet av.

Permalänk
Medlem

allt gick på 295 kr frakt 0.25 skatt kostar i sverige 500 kr

ett data spel nya test driva U . fans på lager ,
som jag avbestäld i cd wow tog 3 månader innan jag avbeställde.

Det kostar ca 650 kr
att tanka ner laglig kopia på spelet hemsida. dyrt

----------------------------
Fick aldrig min beställning hem till brevlådand
Nu har det gått 28 dagar

De har sagt kan man få refund få pengengarna tillbaka eller de sickar ut igen
väljer pengarna tillbaka , efter somd et inte är säkert handla i från dem ,

Är rätt adress, antar min spel blev stulen innan den kanske nåde Uk posten ,

hank you for your e-mail.

I am sorry to hear that you have not yet received your order from us.

As you are aware this order was despatched via International Royal Mail on 14/08/07. Normal delivery via this method is 4-6 working days although on rare occasions this can take slightly longer.

In the unlikely event that an order is lost during shipment, we will do our best to replace it as soon as possible (depending upon product availability). In order to confirm that an order shipped via post has indeed been lost, we must wait 10 working days (please note International orders are subject to a 28 Day wait) before replacing it, as most 'missing' items are located within the postal system within this period, as advised by the Royal Mail. See our Terms and Conditions of sale.

It may also be advisable to contact your local sorting office to see if they are holding the order, having already tried unsuccessfully to deliver it to you.

28 days in this instance is 10th of September 2007. Therefore, if this has still not been received after this date, please e-mail me again and I will look to either refund or offer a replacement (subject to product availability) for this order for you.

I apologise for any inconvenience that this may have caused
-----------

Får se om jag får tillbaka pengarn gått 3 dagar .

från cd wow tog det 24 timar få tillbaka pengarn efter de hade fått bank nummret

Visa signatur

Är dyslektiker
asus p4c800 E delux Intel 478 3.2GHzPrescott Hyper48 cup kylare Hitachi hårdisk250gb Crucial PC4000 BallistiX & Tr 500 mhz 1500 mb His 850 agp 540/1180 OCZ 700 watt Thermaltake Kandalf Super Tower Xaser VA9000BWS Plextor 716A IDE Samsung TS H352A