NFS: Carbon [Posta bilder på era stylade bilar här]

Permalänk
Medlem

Mattsvart med flames funkar alltid!

Elegant

Permalänk
Medlem

Jag brukar alltid tycka att bilar i sådana här spel alltid är så fyrkantiga och äckligt pixliga i kanterna.

Dessa bilder gör mig dock positivt överaskad De ser riktigt verkliga ut.

Visa signatur

Rigg: ASUS ROG Strix B660-I Gaming WIFI | i5 12400F | Corsair Vengence DDR5, 32 GB | nVidia Geforce GTX 1060 3GB | Samsung 980 PRO, 1 TB

Permalänk
Medlem

Min ny-köpta lancer. ^^

Permalänk
Medlem
Visa signatur

[Intel Core2 duo E6600][Asus P5B][2048 mb Corsair] [WD 320gb][Gainward 7900GT GS][Sony 17"TFT][Antec 1080AMG 430W True Power][Logitech Mx 300 och X-530]

Permalänk
Medlem

<3 camoflauge

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sunkBurk
här e min jag har nfsc på tyska förstår ni.....

http://wiki.nfsunlimited.net/images/thumb/d/d3/NFSC_Car_-_200...

nä jag driver bara....denna bil är väldigt ovanlig och jag kan nästan garantera att ingen på swec har den....

Nästan garantera var det ja.

Permalänk
Medlem

Har inte kommit allt för långt men jag gillar den ändå Stilren och bra.

Visa signatur

"På internet är alla höger."

CITERA! Om du vill ha svar!

Permalänk
Medlem

Vart vinner man fram saker? Testade career mode, men kunde bara välja på tre, skitfula bilar. Hur får man nya bilar och nya delar, och mer pengar?
Era är ju grymt snygga.. mina ser ut som vilken bil som helst.

Visa signatur

hej

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av w0icer
Vart vinner man fram saker? Testade career mode, men kunde bara välja på tre, skitfula bilar. Hur får man nya bilar och nya delar, och mer pengar?
Era är ju grymt snygga.. mina ser ut som vilken bil som helst.

Du får ju köra race så du kan vinna delar till din bil, sen får du pengar till nya bilar. Efter varje race låser du upp nåt till din bild, allt från spoilers till trimmdelar.

Permalänk
Medlem

Mina åk:

Första:

Andra:

Tredje:

Fjärde:

Kul spel men väääldigt kort tycker jag.

Mvh

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aki||es
Du får ju köra race så du kan vinna delar till din bil, sen får du pengar till nya bilar. Efter varje race låser du upp nåt till din bild, allt från spoilers till trimmdelar.

Tack! Kan man köpa nya bilar senare eller? Ingen har ju någon av bilarna som finns från början. Har klarat av två statsdelar tror jag, dom två första.
Har inte fått nåt, knappt.

Visa signatur

hej

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av w0icer
Tack! Kan man köpa nya bilar senare eller? Ingen har ju någon av bilarna som finns från början. Har klarat av två statsdelar tror jag, dom två första.
Har inte fått nåt, knappt.

Det är bara o fortsätta:)

Har inte kommit så långt själv iofs...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Seal
Det är väl min tur nu att lägga upp en film bil..

Den kanske inte är så bra men jag testar i alla fall...

http://img139.imageshack.us/img139/9045/nehegt8.th.jpg

(aldrig lagt upp bild förut så vi får se hur det funkar..)

Lightning McQueen :D:D

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Deeds
Lightning McQueen :D:D

javisst är det Mac/Lightning McQueen..

Trodde faktiskt inte någon skulle klara den..

Permalänk
Medlem

getskägg, din sista bil ser ut som om någon har doppat den i en tunna med något glanskit, ser ut som en glasspinne

Permalänk

Lite gaträtzer möter rally

Visa signatur

Ryzen 3600 | ROG STRIX X470-I | RTX 2070 8GB | Vengeance LPX 3600 16gb | Corsair Force MP600 | Corsair SF450 | Dragonfly black

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Drillseargent
http://i49.photobucket.com/albums/f253/Cuprinol/nfscarbonV6.j...

Lite gaträtzer möter rally

Du har enligt mitt tycke lagt in den tuffaste gatracern än så länge

Less is More

Visa signatur

Nikon D70s | 18-70/3.5-4.5G | 70-300/4-5.6G
Stolt medlem i filmteamet Kickass
www.kickassproduktioner.se|http://www.barbapappa.net/billman/

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Billman
Du har enligt mitt tycke lagt in den tuffaste gatracern än så länge

Less is More

Vad glad jag blir

Visa signatur

Ryzen 3600 | ROG STRIX X470-I | RTX 2070 8GB | Vengeance LPX 3600 16gb | Corsair Force MP600 | Corsair SF450 | Dragonfly black

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Drillseargent
Vad glad jag blir

http://i49.photobucket.com/albums/f253/Cuprinol/DB9.jpg

Skippa vingen

Fick en syrekick o samla ihop tre bilar på ett par minuter.

Aston Martin

Lotus

Porsche

Blev mest nöjd med Lotusen

Visa signatur

Nikon D70s | 18-70/3.5-4.5G | 70-300/4-5.6G
Stolt medlem i filmteamet Kickass
www.kickassproduktioner.se|http://www.barbapappa.net/billman/

Permalänk

Lite smaklösa flejms på denna

LIte mer smakfulla flejms nu, kanske lite för diskret...

Visa signatur

Ryzen 3600 | ROG STRIX X470-I | RTX 2070 8GB | Vengeance LPX 3600 16gb | Corsair Force MP600 | Corsair SF450 | Dragonfly black

Permalänk
Medlem

Hehe det där med att tillverkarna inte vill att bilarna ska gå sönder har ju funnits länge.
Här är ett annat spel som "lider" av just det problemet: http://www.lemonamiga.com/?game_id=701

Skillnaden är att det där spelet är riktigt riktigt bra också

Visa signatur

Laptop: Zepto Znote 3215W | Intel C2D T7250 2.0ghz | 2GB ram | Intel X3100 GPU | 120 GB 5400rpm hdd | Intel 4965 AGN | 9-cell batteri
Kamera: Nikon D80 + batterigrepp | Nikkor AF-S DX 18-55mm 3.5-5.6G VR | Nikkor AF-S 70-300/4.5-5.6 G VR IF-ED | Nikkor AF 50mm 1.8D | Nikon SB-600 blixt

Permalänk
Medlem

Porsche

Aston Martin

Mercedes

Visa signatur

Sys 1 AMD Phenom II x4 965 BE @ 4.1 Ghz | Asus M4A89GTD PRO | XFX Radeon HD 6870 x 2 Crossfire | Corsair XMS3 8 GB | Intel 520 SSD 120GB | Fractal Design R2 Titanium | Logitech X-530 5.1
Sys 2 Intel Quad Core Q8300 @ 3,1 Ghz | ASUS P5QL PRO | Gainward 275 GTX | Corsair Dominator CM2X 8500 4GB | WD Raptor 150 GB |

Permalänk
Medlem

fan vad alla gör smaklösa bilar. slår vad om att 70% av oss i tråden bara kollar lack,fälg och märke (rang ordnat). jag kollar på om vingen, kjolpaketet, rutfärg, lackfärg, lack textur (kom inte på vad det heter), fälgar och fälgfärgen passar tillsammans. sedan summerar jag detta och tänker mig själv körandes i denna bil, skulle jag vilja ha bilen som den ser ut?... Är svaret Ja är det en bil jag gillar. dom bilarna jag postat har fått svaret Ja. dock fick Martinin ett Nja men den gick igenom besiktningen ändå...

Kände att jag behövde skriva av mig lite.

Sen vill jag ha en lite halv hjärtad tävling. vem kan göra den stilrenaste bilen?.
Inget jävla svartlackat med halv coola fälgarna. lite fantasi, lite flash. Kan ta Drillseargent's Renault Clio som ett jävligt bra exempel. liten gaträser som inte ser ut som en julgran och heller inte smälter in.

Mvh Robin

Visa signatur

Nikon D70s | 18-70/3.5-4.5G | 70-300/4-5.6G
Stolt medlem i filmteamet Kickass
www.kickassproduktioner.se|http://www.barbapappa.net/billman/

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Billman
fan vad alla gör smaklösa bilar. slår vad om att 70% av oss i tråden bara kollar lack,fälg och märke (rang ordnat). jag kollar på om vingen, kjolpaketet, rutfärg, lackfärg, lack textur (kom inte på vad det heter), fälgar och fälgfärgen passar tillsammans. sedan summerar jag detta och tänker mig själv körandes i denna bil, skulle jag vilja ha bilen som den ser ut?... Är svaret Ja är det en bil jag gillar. dom bilarna jag postat har fått svaret Ja. dock fick Martinin ett Nja men den gick igenom besiktningen ändå...

Kände att jag behövde skriva av mig lite.

Sen vill jag ha en lite halv hjärtad tävling. vem kan göra den stilrenaste bilen?.
Inget jävla svartlackat med halv coola fälgarna. lite fantasi, lite flash. Kan ta Drillseargent's Renault Clio som ett jävligt bra exempel. liten gaträser som inte ser ut som en julgran och heller inte smälter in.

Mvh Robin

Håller med till 100%

Visa signatur

på luft : 2600c@3700, 3200e@4300
7900gs @ 750/1800 3dmark05:11411, 3dmark06: 6875
6200agp @ 673/718 3dmark03: 8107, 3dmarl 05: 3458

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Billman
fan vad alla gör smaklösa bilar. slår vad om att 70% av oss i tråden bara kollar lack,fälg och märke (rang ordnat). jag kollar på om vingen, kjolpaketet, rutfärg, lackfärg, lack textur (kom inte på vad det heter), fälgar och fälgfärgen passar tillsammans. sedan summerar jag detta och tänker mig själv körandes i denna bil, skulle jag vilja ha bilen som den ser ut?... Är svaret Ja är det en bil jag gillar. dom bilarna jag postat har fått svaret Ja. dock fick Martinin ett Nja men den gick igenom besiktningen ändå...

Kände att jag behövde skriva av mig lite.

Sen vill jag ha en lite halv hjärtad tävling. vem kan göra den stilrenaste bilen?.
Inget jävla svartlackat med halv coola fälgarna. lite fantasi, lite flash. Kan ta Drillseargent's Renault Clio som ett jävligt bra exempel. liten gaträser som inte ser ut som en julgran och heller inte smälter in.

Mvh Robin

Visst, jag kan förstå din kritik men om det nu är så att du syftar på mina "julgransbilar" så kan jag säga dig att jag inte gick in för att mäta mig med de resterande bilarna (kanske borde ha tillagts i föregående post). Det som jag gjort med bilarna var smådetaljer som jag endast gjorde i karriärläget. Sen handlar den här tråden inte om någon halvhjärtad tävling heller. Om du läser första posten så förstår du nog. Är det så att du vill skapa en "halvhjärtad bilmods-tävling" så kan du väl skapa en egen tråd om det?

Kände att jag också behövde skriva av mig lite...

Visa signatur

Sys 1 AMD Phenom II x4 965 BE @ 4.1 Ghz | Asus M4A89GTD PRO | XFX Radeon HD 6870 x 2 Crossfire | Corsair XMS3 8 GB | Intel 520 SSD 120GB | Fractal Design R2 Titanium | Logitech X-530 5.1
Sys 2 Intel Quad Core Q8300 @ 3,1 Ghz | ASUS P5QL PRO | Gainward 275 GTX | Corsair Dominator CM2X 8500 4GB | WD Raptor 150 GB |

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Got the black on black going on.

Visa signatur

Loading signature. Please wait........

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av muraren
http://img107.imageshack.us/img107/2454/mmmtt0.png

min senaste leksak, en maxad gallardo.

Såg bra ut. ser därimot ut som du smällt på en kolfiber platta som ligger som ett lock under bilen :). Ser bara fel ut mina ögon :). Annars funkar helsvart helt o hållet i mina ögon

Visa signatur

Nikon D70s | 18-70/3.5-4.5G | 70-300/4-5.6G
Stolt medlem i filmteamet Kickass
www.kickassproduktioner.se|http://www.barbapappa.net/billman/

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av relek
getskägg, din sista bil ser ut som om någon har doppat den i en tunna med något glanskit, ser ut som en glasspinne

Så är det, fast tvärtom. Kromlack ÄR glansskit, typ.
Screens gör inte lacken rättvisa IMO.

Mvh

Permalänk
Medlem

Detta är några av mina bilar.